Tanker, tips & tricks
- Tænker du grønt?Har I en strategi for bæredygtighed og grøn omstilling? Ved medarbejderne, hvad den går ud på? Gør jeres kunder? Har I styr på reglerne for grøn kommunikation? Få styr på...
- Problemløsende kampagnerHer er 8 ting, du skal vide, hvis du arbejder med problemløsende kampagner. Vi har samlet uddybninger til de otte punkter med konkrete løsningseksempler fra ProjektGIV – en kampagne vi har...
- Forklar mig lige … hvad er en explainer?Med en explainer kan du typisk forklare noget visuelt på langt kortere tid, end det vil tage at beskrive i tekst. Læg dertil speak og tekstpointer, så har du et...
- Hvornår har man brug for et nyt logo?Man har brug for et nyt logo, når man fx, når man står ved en skillevej med forandringer til følge. Det kan være en ny målsætning, et generationsskifte eller en...
- Lever hjemmesiden sit eget stille liv?Hænger jeres hjemmeside sammen med resten af forretningen? Kan brugerne finde det, de søger? Halter indholdet, fordi I ikke har tid? Eller har du slet ikke en hjemmeside? Det første...
- Hvordan får vi mest muligt ud af et fast budget?Hvem vil ikke gerne have fuld valuta for pengene? Det kræver overblik over målgruppe og løsningsmuligheder – og ikke mindst deres omfang. Tid er penge, og der kan skrues på...
- Alle kan få brug for en hjælperytter.Til jer, der klarer det meste selv, måske med egen kommunikationsafdeling. Enhver kan have brug for et par “ufarvede”briller til sparring på kampagnenidéen. Enhver kan have brug for at få...
- Få et overblik og find den røde tråd – start med en design audit.Start dit redesign sikkert med en design audit. Her får du lavet et serviceeftersyn og dermed et godt overblik over løsningsmuligheder på både den korte og den lange bane. Uden...
- Bag enhver god hjemmeside … 3 tips til overvejelseEn hjemmeside kan blive et fantastisk værdifuldt værktøj i kommunikation og markedsføring. Men der er ting, du er nødt til at overveje, hvis resultatet af din hjemmeside skal blive godt! En...
- 5 ting du aldrig må gøre din præsentationHvem har ikke siddet og småsovet til et foredrag eller seminar, hvor der har kørt en dødkedelig powerpoint med alt for meget tekst og alt for lidt action? Bevares, emnet...